Klantbeoordelingen

Lees hier wat onze klanten van ons vinden. Deze reviews verzamelt Kiyoh voor Reaal. Zo weet je zeker dat het echte meningen van onze klanten zijn.

Reaal productreviews

10
Theo
Maastricht, 12-11-2019 13:01
Aanbeveling: Ja

Zie hierboven

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 10Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Redelijke premie. Afsluiten ging makkelijk, zonder opmaken van lange, ingewikkelde inventarislijsten.

Verbeterpunten

Heb via de Vereniging Eigen Huis ook de opstal- en WA-verzekering bij jullie afgesloten. Was nog handiger geweest als ik de inboedelverzekering ook via hun had kunnen afsluiten.

Toon details Verberg details
7
Klant
Amersfoort, 12-11-2019 12:15
Aanbeveling: Ja

Goede prijs en snel geregeld

  • 8Prijs-kwaliteitverhouding
  • 9Levertijd/snelheid
  • 6Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

De prijs kwaliteit verhouding en de snelle levering.

Verbeterpunten

De link voor inlog in Mijn Reaal werd na het afsluiten verstuurd (nav internetaanmelding die avond) maar was maar 4 uur geldig. De volgende dag werkte de link niet meer en kreeg ik ook geen nieuwe

Toon details Verberg details
7
Familie
Zaandam, 11-11-2019 17:36
Aanbeveling: Ja

Snel geregeld, duidelijk

  • 7Prijs-kwaliteitverhouding
  • 8Levertijd/snelheid
  • 9Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Alles

Verbeterpunten

Nee

Toon details Verberg details
8
Klant
Nijmegen, 24-10-2019 20:22
Aanbeveling: Ja

Oké

  • 9Prijs-kwaliteitverhouding
  • 9Levertijd/snelheid
  • 8Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Behulpzaamheid klantenservice

Verbeterpunten

Verschaf meer duidelijkheid over wanneer een polis ook daadwerkelijk is geaccepteerd. Ik heb wel mails gekregen die erop wijzen dat ik als klant ben geaccepteerd, maar het staat niet letterlijk benoemd.

Toon details Verberg details
6
Wb Kaspers
Almere, 23-10-2019 16:42
Aanbeveling: Ja

wel netjes geholpen aan de telefoon

  • 8Prijs-kwaliteitverhouding
  • 8Levertijd/snelheid
  • 8Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

snel af te sluiten

Verbeterpunten

jammer dat ik steeds foutmelding kreeg bij versturen op vrijdag willen aanmelden maar door fout op jullie site maandag moeten bellen om af te sluiten en ging hij dus later in dan moest

Toon details Verberg details
5
R.W.A. Van Riezen
Hoogeveen, 3-10-2019 11:15
Aanbeveling: Nee

Aanmaken van een account en aanvragen verzekering gaat inderdaad supersnel. Het afwerken van mijn schademelding (29 augustus 2019) gaat beduidend minder snel. Reaal heeft bij het bevestigen van mijn schademelding wel netjes vermeld dat er enige achterstand is in de afwikkeling van schadeclaims. Vandaag (19 september 2019) kreeg ik een mail over de voortgang van mijn schademelding. De informatie in de e-mail is tamelijk summier. Iets dat andere beoordelaars eveneens hebben geconstateerd. Vanwege het gebrek aan informatie zat ik met de vraag: hoe nu verder? Daarop heb ik Reaal opgebeld, mijn ervaring tot nu toe is dat de mensen die je dan aan de telefoon krijgt, over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam zijn. Deze keer moest ik echter doorgeschakeld worden naar de schadeafdeling. Tja, toen had ik toch wel een heel andere ervaring. De mevrouw was tamelijk kortaf. Bovendien kreeg ik de indruk dat ze zich niet kon voorstellen dat er ook maar enige onduidelijkheid zou kunnen bestaan over de afwikkelingsvoortgang van de schademelding. Ik kan me voorstellen dat als je de hele dag achter de telefoon zit en van alles en nog wat over schademeldingen moet aanhoren, je voldoende op de hoogte zal zijn van alles omtrent schadeclaims. Voor de meeste particulieren zal dat logischerwijs echter anders zijn. Erg teleurstellend in ieder geval.

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 7Levertijd/snelheid
  • 4Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
2
Roy
Zoetermeer, 26-9-2019 18:15
Aanbeveling: Nee

Echt een bedrijf dat anno 2019 nog steeds niet snapt dat alleen het aanbieden van een product, zonder enige zorg, niet meer kan. Ongeintresseerde medewerkers, verschuilen achter smoesjes en na vele contactmomenten, pas na ruim twee maanden melden dat de schade niet in behandeling genomen kan worden en zoek het verder maar uit! Op de vraag waarom het antwoord ruim twee maanden moest duren, kunnen ze geen antwoord op geven . belachelijk bedrijf!

  • 3Prijs-kwaliteitverhouding
  • 1Levertijd/snelheid
  • 1Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Weinig positiefs te melden over een bedrijf dat nog een klantegerichtheid hanteert van 15 jaar geleden!

Verbeterpunten

Heel snel beseffen dat de klanten de salarissen en rekeningen betalen. Zonder je klanten geen bestaansrecht!

Toon details Verberg details
4
Dreesens
Middelburg, 26-9-2019 09:15
Aanbeveling: Nee

Slecht lang wachten geen oplossingen veel Papierwerk en frustratie

  • 4Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4Levertijd/snelheid
  • 4Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Nog nooit ze slecht geholpen , van kastje naar de muur , slecht

Verbeterpunten

Klantvriendelijk zijn ????

Toon details Verberg details
10
M.K.
Zoetermeer, 21-8-2019 12:58
Aanbeveling: Ja

over 2 dagen op vakantie en wordt er aan herinnerd dat ik nog een reisverzekering moet regelen. Ik op zoek en kom uit op een doorlopende reisverzekering van Reaal. Contact opgenomen met de klantenservice en de vriendelijke medewerker heeft mij uitermate goed geadviseerd en zorg voor gedragen dat ik snel verzekerd was en met een gerust hart op vakantie kon gaan. Pfffff dat is geweldig en een zorg minder, voor mijn gevoel was op dat moment mijn vakantie al begonnen. nogmaals bedankt voor de goede en snelle service

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 10Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

over 2 dagen op vakantie en wordt er aan herinnerd dat ik nog een reisverzekering moet regelen. Ik op zoek en kom uit op een doorlopende reisverzekering van Reaal. Contact opgenomen met de klantenservice en de vriendelijke medewerker heeft mij uitermate goed geadviseerd en zorg voor gedragen dat ik snel verzekerd was en met een gerust hart op vakantie kon gaan. Pfffff dat is geweldig en een zorg minder, voor mijn gevoel was op dat moment mijn vakantie al begonnen. nogmaals bedankt voor de goede en snelle service

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
1
Klant
, 15-8-2019 09:15
Aanbeveling: Nee

Alles heel erg traag en stroperig

  • 1Prijs-kwaliteitverhouding
  • 1Levertijd/snelheid
  • 1Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Niet alle telefoniste zijn onkundig.maar wat op de site staat zou ook bekend moeten zijn bij personeel.

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
2
Ruud
Rhoon, 17-7-2019 22:15
Aanbeveling: Nee

Veel onduidelijkheid en zeer trage afhandeling

  • 2Prijs-kwaliteitverhouding
  • 1Levertijd/snelheid
  • 1Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Afsluiting rechtsbijstand verzekering frist time right. De autoverzekering daarentegen (ik wacht al ruim 2 weken op antwoord).

Verbeterpunten

Een hele waslijst. Slechte informatie voorziening, onduidelijk proces en doorlooptijden, slechte bereikbaarheid (als je geen Facebook of Twitter hebt, telefonisch contact levert tot 2x toe geen verbetering op.

Toon details Verberg details
9
Klant
, 11-7-2019 22:46
Aanbeveling: Ja

Makkelijk af te sluiten, prijs lijkt mij in orde en de uitstraling oogt professioneel.

  • 9Prijs-kwaliteitverhouding
  • 9Levertijd/snelheid
  • 7Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
6
Ruurd Visser
Warns, 10-7-2019 00:32
Aanbeveling: Ja

Tot aan de mail tbv account aanmaken een 10. Daarna werd het overall een 6.

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 10Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Het aanmaken van een account vind ik ingewikkeld, PLUS het lijkt op hacken. Hoe zo moet ik inloggen bij mijn bank en om mijn gegevens op te halen. Bij Nuon kreeg ik een mail waarmee ik mijn account kon activeren obv gegevens die ik eerder had gestuurd. Ik vind het niet prettig om te moeten inloggen bij mijn bank om gegevens te verstrekken nav een mail. ik vind dit zeer verdacht op hacken.

Toon details Verberg details
9
Klant
Rotterdam, 6-7-2019 09:11
Aanbeveling: Ja

Goede en duidelijke informatie. Klantvriendelijk.

  • 9Prijs-kwaliteitverhouding
  • 9Levertijd/snelheid
  • 9Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
9
Willy
Apeldoorn, 4-7-2019 15:43
Aanbeveling: Ja

Via internet gevonden. Belletje gdaan en klaar is kees.

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 9Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Lekker makkelijk en snel en goedkoop.

Verbeterpunten

Ga zo door!!!!!

Toon details Verberg details
10
Klant
Amsterdam, 4-7-2019 15:03
Aanbeveling: Ja

Fijne gebruikservaring, op het oog goede prijskwaliteitsverhouding. Een beetje aftercare was nog wel gewenst geweest. Iets van een samenvatting van wat ik nu heb of een bericht dat mijn verzekering is gestart.

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 8Levertijd/snelheid
  • 10Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
10
Xander
, 3-7-2019 16:05
Aanbeveling: Ja

Prima en snel

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 8Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Afsluiten ging snel zonder gedoe, snapte iets niet maar de helpdesk hielp me goed

Verbeterpunten

Duidelijkere informatie over activeren van MijnReaal

Toon details Verberg details
6
Freek
Naarden, 1-7-2019 20:15
Aanbeveling: Nee

Deze eerste ervaring is niet best. Het verdient uwerzijds allerminst de schoonheidsprijs. U bent een gerenomeerd bedrijf en Ik ga er maar vanuit dat uw voorwaarden allemaal okay zijn en dat er geen addertjes onder het gras zitten. Of ik u aanbeveel zal de tijd leren. Aanvankelijk nog niet.

  • 8Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4Levertijd/snelheid
  • 6Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

De premie.

Verbeterpunten

Aanmeldingsprocesure MIJM REAAL. Het is mij nog steeds niet via Idin gelukt. Waarom moet dat via Idin? In behandelingname van een autoverzekering duurt veel te lang. Bij aankoop van een auto kan het wel eens zijn dat je op korte termijn Voorlopige dekking nodig hebt. Mijn aanvraag werd ten eerste niet via e- mail voor ontvangst door Reaal bevestigd. De help denk gaf nadat ik na 3 dagen eens belde dat in behandelingname en reactie 5 werkdagen kan duren. Dit overschreed de afleverdatum van de auto en ik had geen Voorlopige dekking. Ik belde om 15.15 uur. De heer die mij bediende deelde mede dat de acceptatieafdeling al dicht was. Na aandringen en het verzoek om de kwestie voor te leggen aan zijn manager kwam Reaal tot actie. Na uitdrukkelijk verzoek om bevestiging van dekking werd deze uiteindelijk via email gegeven. DAT MOET BIJ U VERBETEREN?

Toon details Verberg details
8
Klant
Krommenie, 13-6-2019 16:24
Aanbeveling: Ja

Snel en vakkundig geholpen.

  • 8Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 10Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
7
Emily
Middelburg, 12-6-2019 21:54
Aanbeveling: Ja

Verder een goede ervaring.

  • 9Prijs-kwaliteitverhouding
  • 9Levertijd/snelheid
  • 6Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Goed betaalbaar en makkelijk af te sluiten via internet

Verbeterpunten

Het was mij niet helemaal duidelijk of de verzekering gelukt was ik kreeg alleen mail dat het in behangdeling was (van de inboedel) en van de wa verzekering kreeg ik wel bericht dat ik verzekerd ben bij jullie En Bij het aanvragen staat er niks over dat je voor je telefoon hoger eigen risico hebt pas als je de voorwaarden krijgt omdat je verzekering is geaccepteerd wordt dat er nog even bij gezegd terwijl je dus denkt als je de verzekering afsluit dat dit anders is

Toon details Verberg details
7,6

Dit is het gemiddelde cijfer van alle beoordelingen (810).