Klantbeoordelingen

Lees hier wat onze klanten van ons vinden. Deze reviews verzamelt Kiyoh voor Reaal. Zo weet je zeker dat het echte meningen van onze klanten zijn.

Reaal productreviews

9
Klant
, 11-7-2019 22:46
Aanbeveling: Ja

Makkelijk af te sluiten, prijs lijkt mij in orde en de uitstraling oogt professioneel.

  • 9Prijs-kwaliteitverhouding
  • 9Levertijd/snelheid
  • 7Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
6
Ruurd Visser
Warns, 10-7-2019 00:32
Aanbeveling: Ja

Tot aan de mail tbv account aanmaken een 10. Daarna werd het overall een 6.

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 10Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Het aanmaken van een account vind ik ingewikkeld, PLUS het lijkt op hacken. Hoe zo moet ik inloggen bij mijn bank en om mijn gegevens op te halen. Bij Nuon kreeg ik een mail waarmee ik mijn account kon activeren obv gegevens die ik eerder had gestuurd. Ik vind het niet prettig om te moeten inloggen bij mijn bank om gegevens te verstrekken nav een mail. ik vind dit zeer verdacht op hacken.

Toon details Verberg details
9
Klant
Rotterdam, 6-7-2019 09:11
Aanbeveling: Ja

Goede en duidelijke informatie. Klantvriendelijk.

  • 9Prijs-kwaliteitverhouding
  • 9Levertijd/snelheid
  • 9Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
9
Willy
Apeldoorn, 4-7-2019 15:43
Aanbeveling: Ja

Via internet gevonden. Belletje gdaan en klaar is kees.

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 9Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Lekker makkelijk en snel en goedkoop.

Verbeterpunten

Ga zo door!!!!!

Toon details Verberg details
10
Klant
Amsterdam, 4-7-2019 15:03
Aanbeveling: Ja

Fijne gebruikservaring, op het oog goede prijskwaliteitsverhouding. Een beetje aftercare was nog wel gewenst geweest. Iets van een samenvatting van wat ik nu heb of een bericht dat mijn verzekering is gestart.

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 8Levertijd/snelheid
  • 10Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
10
Xander
, 3-7-2019 16:05
Aanbeveling: Ja

Prima en snel

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 8Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Afsluiten ging snel zonder gedoe, snapte iets niet maar de helpdesk hielp me goed

Verbeterpunten

Duidelijkere informatie over activeren van MijnReaal

Toon details Verberg details
6
Freek
Naarden, 1-7-2019 20:15
Aanbeveling: Nee

Deze eerste ervaring is niet best. Het verdient uwerzijds allerminst de schoonheidsprijs. U bent een gerenomeerd bedrijf en Ik ga er maar vanuit dat uw voorwaarden allemaal okay zijn en dat er geen addertjes onder het gras zitten. Of ik u aanbeveel zal de tijd leren. Aanvankelijk nog niet.

  • 8Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4Levertijd/snelheid
  • 6Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

De premie.

Verbeterpunten

Aanmeldingsprocesure MIJM REAAL. Het is mij nog steeds niet via Idin gelukt. Waarom moet dat via Idin? In behandelingname van een autoverzekering duurt veel te lang. Bij aankoop van een auto kan het wel eens zijn dat je op korte termijn Voorlopige dekking nodig hebt. Mijn aanvraag werd ten eerste niet via e- mail voor ontvangst door Reaal bevestigd. De help denk gaf nadat ik na 3 dagen eens belde dat in behandelingname en reactie 5 werkdagen kan duren. Dit overschreed de afleverdatum van de auto en ik had geen Voorlopige dekking. Ik belde om 15.15 uur. De heer die mij bediende deelde mede dat de acceptatieafdeling al dicht was. Na aandringen en het verzoek om de kwestie voor te leggen aan zijn manager kwam Reaal tot actie. Na uitdrukkelijk verzoek om bevestiging van dekking werd deze uiteindelijk via email gegeven. DAT MOET BIJ U VERBETEREN?

Toon details Verberg details
8
Klant
Krommenie, 13-6-2019 16:24
Aanbeveling: Ja

Snel en vakkundig geholpen.

  • 8Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 10Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
7
Emily
Middelburg, 12-6-2019 21:54
Aanbeveling: Ja

Verder een goede ervaring.

  • 9Prijs-kwaliteitverhouding
  • 9Levertijd/snelheid
  • 6Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Goed betaalbaar en makkelijk af te sluiten via internet

Verbeterpunten

Het was mij niet helemaal duidelijk of de verzekering gelukt was ik kreeg alleen mail dat het in behangdeling was (van de inboedel) en van de wa verzekering kreeg ik wel bericht dat ik verzekerd ben bij jullie En Bij het aanvragen staat er niks over dat je voor je telefoon hoger eigen risico hebt pas als je de voorwaarden krijgt omdat je verzekering is geaccepteerd wordt dat er nog even bij gezegd terwijl je dus denkt als je de verzekering afsluit dat dit anders is

Toon details Verberg details
7
Shannon
Brielle, 10-6-2019 18:19
Aanbeveling: Ja

Prima

  • 7Prijs-kwaliteitverhouding
  • 8Levertijd/snelheid
  • 7Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Hebt telefonisch af kunnen sluiten van de verzekering

Verbeterpunten

Mevrouw leek verrast dat ik de verzekering telefonisch wilde afsluiten. Ze vroeg of ik er niet uitkwam op de computer? Ik zei haar dat ik zojuist een auto aan het kopen was en mijn pc niet had meegenomen.... na ietwat verwarring sloot ze voor mij de verzekering alsnog telefonisch af.

Toon details Verberg details
5
Frank
Den Haag, 5-6-2019 13:15
Aanbeveling: Nee

Ik kreeg eerst een brief waarop ik moest reageren voor 21-11-2111 en later een email met de mededeling dat een wijziging om administratieve redenen pas later verwerkt kan worden. Ik had graag een begeleidende brief ontvangen met excuses en een echte reden gehoord en niet een dooddoener als "administratieve redenen".

  • 7Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3Levertijd/snelheid
  • 1Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Communicatie per brief en per email kan veel beter.

Toon details Verberg details
6
Shahram
Bergen Op Zoom, 4-6-2019 00:15
Aanbeveling: Ja

necessary insurance - but unfortunately no big selection in the netherlands

  • 5Prijs-kwaliteitverhouding
  • 9Levertijd/snelheid
  • 9Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

As Expats- we forgot the expiring of our german liability insurance to the end of april 2019. So it was easy and fast to renew the covering by a local insurer here in the netherlands

Verbeterpunten

what I miss here in the netherlands - the basic liability insurance is only covered from 1,5 to maximum 2,5 million euro! In germany every liability insurance covers up basics minimum from 7,5 to 10 million Euro for nearly the same price - why this big difference? Our last contract by german Ergo-Direkt was basics minimum 10 Million! - so now we must act "theoretically" 4 times more safe our doing ;-)

Toon details Verberg details
10
I C C Koppelmans
Eindhoven, 14-5-2019 15:25
Aanbeveling: Ja

ben dik tevreden met reaal

  • nvtPrijs-kwaliteitverhouding
  • nvtLevertijd/snelheid
  • nvtDuidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

fijn dat ik verzekert ben voor 100 procent tevreden

Verbeterpunten

heb ik al uitgelegt vind het alleen verveellend dat ik niet kan betalen met internet betalen ik zou nog een mail krijgen hoe ik het wel over kan maken bij mij zit er een slot op mijn rekening nummer omdat er in het verleden kinder van mij geld afgehaalt hebben terwijl ik in het ziekken huis lag B V D i.c.c koppelmans

Toon details Verberg details
1
Judith
Nieuw Vennep, 14-5-2019 13:15
Aanbeveling: Nee

Zee slecht. Ik heb helaas op advies van mijn vorige hypotheekadviseur een woekerpolis afgesloten bij reaal. Helaas hierdoor keurig elke maand premie betaald en blijk nu het grootste deel kwijt te zijn

  • 1Prijs-kwaliteitverhouding
  • nvtLevertijd/snelheid
  • 1Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Geen

Verbeterpunten

Duidelijke informatie geven dat wanneer je een spaarhypotheek afsluit met verzekering je het grootste deel van je geld ‘kwijt’ bent

Toon details Verberg details
5
Peter
B., 14-5-2019 10:15
Aanbeveling: Nee

Na herhaaldelijk verzoek om informatie mbt afkopen polis, duurt het nu ruim 8 weken zonder ook maar enig respons...SLECHT! Dit zou toch net zo snel moeten kunnen als het aangaan van een nieuwe verzekering??

  • nvtPrijs-kwaliteitverhouding
  • 2Levertijd/snelheid
  • 2Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Sneller en duidelijker reageren!

Toon details Verberg details
7
Koen
Kruiningen, 12-5-2019 14:28
Aanbeveling: Ja

Snel online geregeld. Duidelijke persoonlijke informatie na inloggen webpagina "Mijn Reaal".

  • 8Prijs-kwaliteitverhouding
  • 9Levertijd/snelheid
  • 6Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Voldoende mails gekregen na het afsluiten van de verzekering.

Verbeterpunten

Het was niet onmiddellijk duidelijk of het afsluiten van de verzekering nu wel of niet gelukt was. Die specifieke informatie was opzoekbaar, maar dat mag toch wel duidelijker. 1 mailtje waarin staat uw product/verzekering = ... + polisnummer = ... + op naam van = ... + datum polis = ... + overige relevante informatie in 1 oogopslag in 1 mail.

Toon details Verberg details
10
Klant
Sneek, 9-5-2019 19:40
Aanbeveling: Ja

Mooi vlot geregeld!

  • 9Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 9Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
10
Klant
Daarlerveen, 2-5-2019 07:03
Aanbeveling: Ja

Autoverzekering afsluiten ging goed zoals het hoort en prettige dame aan de telefoon

  • 10Prijs-kwaliteitverhouding
  • 10Levertijd/snelheid
  • 10Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
1
Malaz
Den Haag, 30-4-2019 19:15
Aanbeveling: Ja

Bagger verzekering. Scooter pas anderhalve maand oud. 2400 voor betaald. Werd gestolen en krijg maar 1900 vergoedt. Om van te huilen. Nier eens 1 jaar oud. Ik raad iedereen zwaar af! Bagger verzekering om van te huilen!

  • 1Prijs-kwaliteitverhouding
  • nvtLevertijd/snelheid
  • nvtDuidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Geen

Verbeterpunten

Misschien beter vergoeden. Schandalig hoe weinig ik vergoed kreeg voor mijn scooter. Had de scooter anderhalve maand en werd gestolen. En dan 400 euro in waarde gedaald. Om van te huilen. Ik raad iedereen af re verzekeren bij Reaal.

Toon details Verberg details
8
Klant
Arnhem, 29-4-2019 11:44
Aanbeveling: Ja

Snel en direct geregeld via internet.

  • 8Prijs-kwaliteitverhouding
  • 8Levertijd/snelheid
  • 8Duidelijkheid geboden informatie

Pluspunten

Ik heb verder geen opmerkingen

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Toon details Verberg details
7,6

Dit is het gemiddelde cijfer van alle beoordelingen (799).